• Ką turiu žinoti apie apsilankymą klinikoje, Covid-19 pandemijos metu?

    Pandemijos metu priimame visus nekarščiuojančius pacientus, neturėjusius sąlyčio su sergančiuoju Covid-19 infekcija.

    • Prieš įeinant į klinikos registratūrą, pacientai prašomi dezinfekuoti rankas, pasinaudojant įrengtu bekontakčiu dozatoriumi ir apsiauti vienkartines avalynės apsaugas (išduodame klinikoje);
    • Viso apsilankymo klinikoje metu, pacientai privalo dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugines veido kaukes;
    • Klinikos registratūros darbuotojai pamatuoja paciento temperatūrą; pacientas pasirašo deklaraciją, kad neturi pagrindo manyti, jog serga Covid-19 infekcija;
    • Pandemijos metu, prašome į kliniką atvykti ne anksčiau, nei likus 15 min. iki vizito, kad galėtumėme reguliuoti pacientų srautą;
    • Pandemijos metu, prašome į kliniką atvykti be lydinčiųjų asmenų, nebent to reikalauja objektyvios priežastys (pvz.: pacientas be lydinčio asmens negali judėti);
    • Šiuo metu atvykstant į „BIOFIRST“ kliniką, Covid-19 testas nėra reikalingas, nes to nenumato LR SAM teisės aktai;
    • Nors judėjimo tarp savivaldybių apribojimai lieka galioti iki š. m. sausio 31 dienos, vykimas į kitas savivaldybes dėl sveikatos priežiūros paslaugų yra galimas.

  • Kokios paslaugos yra teikiamos Jūsų klinikoje?

    Teikiame itin platų sveikatos ir grožio paslaugų spektrą po vienu stogu:

    Visas paslaugų kategorijas rasite čia.

  • Ar galite mane užregistruoti „BIOFIRST“ klinikoje teikiamai paslaugai internetu?

    Žinoma! Tačiau greičiausias būdas tai padaryti – susisiekti su klinikos registratūra nurodytais telefono numeriais:
    +370 (37) 75 08 66, +370 (37) 75 08 67, +370 (686) 40 115, +370 (620) 90 544.

  • Bandau prisiskambinti, tačiau vis rodo, kad jūsų linija užimta. Ką daryti?

    Atsiprašome Jūsų, jei kartais nepavyksta prisiskambinti iš karto. „BIOFIRST“ klinikos registratūroje įeinantys skambučiai yra registruojami, todėl Jums atskambinsime patys, kai tik atsilaisvins administratorė.

  • Ar galima pas gydytoją ar kitą specialistą registruotis savarankiškai?

    Internetu savarankiškai galima registruotis pas daugelį klinikoje dirbančių specialistų:
    1. Jus dominančio specialisto kategoriją pasirinkite čia: https://bioklinika.lt/specialistai/
    2. Paspaudę ant konkretaus specialisto vardo ir pavardės, rasite jo aprašymą ir internetinę registracijos formą, kurią reikės užpildyti.
    DĖMESIO: pas kai kuriuos gydytojus / specialistus galima tik telefoninė registracija arba užklausa elektroniniu paštu.

  • Man nesvarbus konkretus gydytojas / specialistas. Norėčiau savarankiškai registruotis konkrečiai paslaugai.

    Internetu savarankiškai konkrečiai paslaugai galima registruotis internetiniame puslapyje www.bioklinika.lt, užpildžius tituliniame puslapyje esančią registracijos formą.

  • Kaip sužinoti konkretaus specialisto darbo laiką / užimtumą?

    Tai galima padaryti keliais būdais:

    1. Susisiekus su klinikos registratūra telefonais: +370 (37) 75 08 66, +370 (37) 75 08 67, +370 (686) 40 115, +370 (620) 90 544 arba elektroniniu paštu: info@bioklinika.lt

    2. Internetiniame puslapyje www.bioklinika.lt suradus Jus dominantį specialistą, jo profilyje rasite specialisto užimtumą bei darbo laiką.
    DĖMESIO: kai kurių specialistų darbo laikai nėra pateikiami jų profiliuose, tačiau informaciją visada galima sužinoti susisiekus su klinikos registratūra, aukščiau nurodytais kontaktais.

  • Kaip galėčiau sužinoti konkrečios paslaugos arba specialisto konsultacijos kainą?

    Klinikoje teikiamų paslaugų kainyną rasite čia. Taip pat paslaugų kainas galite rasti po kiekvienos paslaugos aprašymu.

    Gydytojų / specialistų konsultacijų kainas rasite Jus dominančio specialisto profilyje.

    Dėmesio: kainoraštyje nurodytos kainos yra informacinio pobūdžio.
    Klinika pasilieka teisę be atskiro įspėjimo keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas arba nebeteikti kai kurių paslaugų.

  • Ar registruojantis „BIOFIRST“ klinikoje teikiamoms paslaugoms reikalingas gydytojo siuntimas?

    Ne, registruotis bet kuriam tyrimui, konsultacijai ar procedūrai siuntimas nėra reikalingas.

  • Ar visos „BIOFIRST“ klinikoje teikiamos paslaugos yra mokamos?

    Klinika yra privati (nėra sudariusi sutarties su VLK), todėl jei nesate sudarę sutarties su privačia draudimo kompanija (žr. klausimas žemiau) visos paslaugos yra mokamos.

  • Ar galima „BIOFIRST“ klinikoje teikiamomis paslaugomis pasinaudoti nemokamai / mokėti dalį sumos?

    Jeigu esate sudarę sveikatos draudimo sutartis su privačiomis draudimo bendrovėmis – ERGO, LIETUVOS DRAUDIMAS, BTA, GJENSIDIGE, IF draudimas, COMPENSA – kai kurios paslaugos Jums gali būti kompensuojamos pagal individualias sutarties sąlygas.

  • Kaip man sužinoti ar bus kompensuojama konkreti paslauga Jūsų klinikoje?

    Kompensuojamų paslaugų sąrašą galite rasti savo sutartyje su draudėju. Sunku susigaudyti bendradarbiavimo sąlygose? Konsultaciją dėl privataus draudimo kompensavimo tvarkos galite gauti telefonu: +370 610 20 442 (Jūratė) arba el. paštu: jurate@bioklinika.lt

  • Kokius mokėjimo būdus priimate „BIOFIRST“ klinikoje?

    Už paslaugas galima atsiskaityti banko kortele, grynaisiais pinigais ir bankiniu pavedimu.

  • Ar taikote nuolaidas?

    Taip! “BIOFIRST” klinikoje taikome:

    • Nuolatinę -15% nuolaidą senjorams, studentams bei neįgaliesiems, visoms klinikos paslaugoms (nuolaidos sąlygas rasite čia.);
    • Kas mėnesį dovanojame įvairius specialius pasiūlymus, kuriuos visada galite rasti čia;
    • Rengiame specialius pasiūlymus išskirtinai mūsų soc. tinklų sekėjams ar naujienlaiškio prenumeratoriams, todėl raginame sekti mūsų naujienas:
      - Facebook paskyroje;
      - Instagram paskyroje;
      - Prenumeruojant naujienlaiškį.

  • Ar Jūsų klinikoje galima įsigyti dovanų kuponą?

    Taip! Dovanų kuponą galima įsigyti tiek popieriniame, tiek elektroniniame variante. Daugiau informacijos rasite čia