Gerybinė prostatos hiperplazija (GPH) – tai priešinės liaukos (prostatos) padidėjimas. Vyrui senėjant, prostata pamažu didėja. Liaukai padidėjus iki tam tikro dydžio, ji gali pradėti spausti šlaplę ir todėl šlapimo srovė lėtėja ir silpnėja. Dauguma GPH simptomų vystosi palaipsniui. Pagrindiniai simptomai yra nikturija (dažnas šlapinimasis naktį), sunkumas pradėti šlapintis ir varvėjimas pabaigus šlapintis. Gali sumažėti šlapimo srovės stiprumas ir trajektorija. Laiku nepradėjus gydyti GPH ir ligai progresuojant (palaipsniui didėjant prostatai), kyla ūmaus šlapimo susilaikymo rizika arba nelieka kitos išeities kaip tik operacinis gydymas.

(VIDEO) Kas yra gerybinė prostatos hiperplazija? | Gyd. urologas, doc. dr. Aivaras J. Matjošaitis:

Gydytojas urologas, doc. dr. Aivaras Jonas Matjošaitis konsultuoja pacientus, kuriuos kamuoja dažnas, skausmingas šlapinimasis ar šlapimo nelaikymas, turinčius erekcijos ar potencijos sutrikimų, sergančius akmenlige ir onkologinėmis ligomis. Atlieka prostatos ir inkstų vėžio diagnostiką, prostatos, šlapimo pūslės ir inkstų echoskopiją, urofloumetriją, parenka gydymą.

Daugiau informacijos apie doc. dr. A. J. Matjošaitį, rasite čia. Urologijos paslaugų kainyną rasite šio puslapio apačioje: http://bit.ly/33nWK68
🏥 BIOFIRST kliniką rasite Studentų g. 37, Kaune.

Registracija paslaugoms yra teikiama apačioje nurodytais telefonais arba užpildžius kontaktinę formą www.bioklinika.lt
Mus rasite: Studentų g. 37, Kaune.