Konjuktyvitas – tai akių junginės uždegimas. Kojuktyvas skirstomas į:

• Ūminį infekcinį konjuktyvitą gali sukelti įvairūs miroorganizmai, dažniausiai kokinė infekcija. Užsikrečiama kontaktiniu būdu per nešvarias rankas, nuo vokų, kartais per kraują arba lytiniu būdu, lašinant infekuotų akių lašų, nuo kitų sergančių asmenų, nesilaikant higienos.

• Lėtiniai konjutyvitai  - dažna junginės patologija. Veiksniai sukeliantys lėtinius junginės uždegimus: duklės, dūmai, keknksmingų chemininių medžiagų garai atmosferoje, blogai apšviesta darbo vieta, sistemingas akių nuovargis, infekcija junginėje, bendros organizmo ligos, nekoreguotos refrakcijos anomalijos ir presbiopija, kitos akių ligos, fokalinė infekcija.

• Alerginis konjunktyvitas - jį sukelia cheminės ir baltyminės medžiagos, asmenims, kurie yra joms jautrūs.  Dažniausiai pasreiškia: akių niežulys, akys būna paraudusios, sudirgusios, ašaroja,patinę akių vokai, gali būti skausmas, deginimo jausmas, padidėjęs akių jautrumas šviesai.

Akių tyrimai atliekami moderniausiu, kombinuotu diagnostiniu įrenginiu „TRK-2P“ (Japonų gamintojas „Topcon“).
Daugiau informacijos apie klinikoje atliekamus akių tyrimus bei paslaugų kainas, rasite čia.
Gydytojų oftalmologų sąrašą rasite čia.

Kitos gydytojų oftalmologų atliekamos paslaugos:
Užkritusių akių vokų pašalinimo operacija;
Chirurginis akių vokų darinių šalinimas.