Storosios žarnos vėžys tyrimų duomenimis, Lietuvoje yra viena dažniausių onkologinių ligų. Jos diagnostika dažnai yra sunki, kadangi pacientai ilgą laiką nejaučia jokių simptomų, o jiems atsiradus, dažnai nustatomas onkologinio proceso išplitimas. Manoma, kad įtakos vėžio išsivystymui turi nutukimas, mažas fizinis aktyvumas, cukrinis diabetas, raudonos mėsos, rūkytų mėsos gaminių vartojimas, tabakas, alkoholis. Šia liga dažniau suserga pacientai, kurių pirmos eilės giminaičiams yra diagnozuotas storosios žarnos vėžys. Taip pat rizikos grupėje yra tie pacientai, kurie turi didesnių nei 1 cm polipų ar jau yra kartą sirgę vėžiu. Įtakos turi ir lėtinės uždegiminės žarnyno ligos.

Sunerimti ir kuo skubiau kreiptis į gydytoją gastroenterologą reikėtų tada, kai pacientas pajunta, jog vidurių užkietėjimas dažnai kaitaliojasi su viduriavimu, atsiranda nevisiško išsituštinimo jausmas, pakinta  išmatų išvaizda, vargina pilvo kausmas, dažnai lydimas pilvo pūtimo, atsiranda kraujo priemaiša išmatose ar tuštinimasis šviežiu krauju, kraujo krešuliais. Kartu gali būti ir bendrieji simptomai: apetito stoka, karščiavimas, svorio kritimas.

Kolonoskopiniai tyrimai atliekami japonų gamintojo OLYMPUS „Evis Exera III“ endoskopine video-sistema. Taip pat yra galimybė atlikti kolonoskopinius tyrimus taikant intraveninę nejautrą, siekiant išvengti nemalonių simptomų.
Daugiau informacijos apie klinikoje atliekamus kolonoskopinius tyrimus bei paslaugų kainas, rasite čia.
Gydytojų gastroenterologų sąrašą rasite čia.

Kitos gydytojų gastroenterologų atliekamos paslaugos:
Gastroskopija